Belangrijke informatie voor woensdag 23-8-2023

By 22/08/2023No Comments2 min read

Morgen komt de brandweer voor weer een geweldig waterspektakel.
Denk aan bikini, zwembroek en een handdoek, eventueel duikbril en of waterschoenen zijn handig.

Extra info voor de Onderbouw Loosbroek;
Morgenmiddag komt de brandweer op de locatie in Heeswijk, zorg ervoor dat je kind zwemspullen, handdoek en eventueel waterschoenen bij zich heeft. De brandweer is er rond 13.30 uur voor de Ob van Loosbroek in Heeswijk. Wij zorgen voor vervoer naar het terrein in Heeswijk Dinther middels de huifkar. Het is fijn als hier ouders hun kind kunnen assisteren. Ouders mogen achter de huifkar aanfietsen!

Extra info voor de Ieniemienie en Onderbouw Heeswijk-Dinther;

Morgen komt de brandweer.
Via deze weg willen wij u er graag aan herinneren op tijd te zijn om uw kind(eren) te assisteren bij het omkleden en spelen in het schuim.
De Ieniemieniebouw start met omkleden om 14.15 uur en mag om 14.30 uur het water in.
De Onderbouw start met omkleden om 14.30 uur en mag om 14.45 uur het water in.

Extra info voor MB Heeswijk en Loosbroek:

Op woensdag trekken we de bossen in voor een super spannend bosspel. Het is slim om een lange broek en dichte schoenen aan te doen omdat er pikkers en beestjes in de bossen zijn

Extra info voor de Bovenbouw Heeswijk-Dinther en Loosbroek;
Woensdag gaan we naar de Bedafse Bergen. BB Kinderen uit Heeswijk-Dinther en Loosbroek: Kom woensdag op je fiets.