Inschrijven KVW vrijwilligers & maatschappelijke stagiaires

AANMELDEN Maatschappelijke stage

Tijdens de KVW kun je ook je maatschappelijke stage lopen. Aanspreekpunt voor de maatschappelijke stagiaires in HD is Saskia van Driel.
Zij geeft je alle informatie over wat je allemaal kunt doen tijdens de KVW.
In Loosbroek is Ingrid Sigmans het aanspreekpunt.
Voor vragen of opmerkingen over je stage, kun je mailen naar stage@stichting-ranja.nl. Vóór de KVW is er nog een verplichte informatieavond op vrijdag 18 augustus, om kennis te maken, stage-formulieren in te leveren en afspraken te maken. Deze avond start om 19.00 uur op het KVW-terrein in Heeswijk en om 20.00 uur bij de tent in Loosbroek.
LET OP: Wanneer je je opgeeft voor een maatschappelijke stage, dan is het alleen mogelijk om een hele week mee te komen helpen. Dit kan niet per losse dag.

AANMELDEN VRIJWILLIGERS

Mocht je mee willen helpen tijdens de KinderVakantieWeek, dan ben je van harte welkom. Vul het onderstaande formulier in en we mailen je terug!

Voor- en achternaam *

Geboortedatum *

Telefoonnummer *

E-mailadres *

Maatschappelijke stage

Schoolnaam

Helpen in

Heeswijk Dinther: IB=groep 1-2 | OB=groep 3-4 | MB=groep 5-6| BB=groep 7-8
    Loosbroek: OB=groep 1-2-3 | MB=groep 4-5-6 | BB=groep 7-8

Maak duidelijk je keuzes bij de dagen hieronder, je kan per dag meerdere keuzes aanklikken.

Maak je keuze voor maandag

Maak je keuze voor dinsdag

Maak je keuze voor woensdag

Maak je keuze voor donderdag