Ieniemienie - Onderbouw HDL

Hallo señor en señorita!

Leuk dat jullie dit jaar met ons meegaan naar Mexico! Samen met alle señors en señorita’s gaan we er een leuke week van maken!

Op Maandag 29 augustus gaan we om 09.30 van start. Alle kinderen verzamelen in de knutseltent. Jullie kunnen daar kennismaken met de leiding en je Mexicaanse vriendjes en vriendinnetjes. Als de groepjes compleet zijn en iedereen zijn button heeft kan de kindervakantieweek écht gaan beginnen. Na de gezamenlijke opening gaan we aan de slag om een heuse Mexicaanse stad te bouwen!

Op dinsdag starten we de dag om 10.00 uur, met een gezamenlijke opening. Vervolgens gaan we die dag bouwen, knutselen, verven en spelletjes met een Mexicaans tintje doen. Wie is er zo snel als Speedy Gonzales, verzamelt het meeste zilver, versiert de mooiste poncho of bouwt de mooiste tempel? Zet je beste beentje voor en maak vooral veel plezier! Jullie papa’s, mama’s, opa’s en oma’s, ooms, tantes en/of jullie vriendjes en vriendinnetjes zijn op dinsdagavond van 18.00 uur tot 21.00 uur uitgenodigd om naar jullie prachtige casa te komen kijken.

Ook op woensdag starten we om 10.00 uur. Wat we na de opening gaan doen, houden we nog een verrassing voor jullie. Traditiegetrouw komt in de middag de brandweer. Kinderen mogen op de luchtkussens en lekker in het schuim spelen. Denk aan je zwemspullen! Wij vragen alle ouders hun eigen kind te assisteren bij het omkleden en bij spelen in het schuim. De tijd waarop je wordt verwacht, wordt later gecommuniceerd.

Donderdag brengen we een halve dag op een andere locatie door. De ieniemienie-bouw start vandaag om 10.00uur bij Hotel/ Restaurant de Leygraaf. Wij zullen daar activiteiten doen en na de lunch gezamenlijk terug naar het Kindervakantieweek terrein wandelen. De onderbouw vertrekt rond lunchtijd ook naar Hotel/ Restaurant de Leygraaf en gaan voor de gezamenlijk afsluiting weer op het terrein. Aan het einde van de dag breken we de casa’s af. De kinderen maken vandaag een flinke wandeling, denken jullie aan makkelijk zittende kleding en fijne schoenen?

Vrijdag eindigt ons Mexicaans avontuur, maar niet zonder een knallende afsluiting. Vanaf 10.00uur hebben we van de ieniemienie- en onderbouw een uurtje alléén vertier op de spelenkermis. Onder begeleiding van je eigen ouder(s), verzorger kun je veel verschillende spelletjes en activiteiten doen. De spelenkermis duurt tot ongeveer 13.00uur, daarna kun je moe en voldaan je eigen casa weer opzoeken.