Programma & tijden

Belangrijke info voor morgen: Vrijdag 2 September

Algemene info:

Morgen, helaas alweer de laatste dag.
Het is spelenkermis op het kvw terrein in Heeswijk-Dinther.

De kinderen van de ieniemienie en onderbouw worden begeleid door eigen ouders. De kinderen van de Midden en Bovenbouw kunnen hier zelfstandig aanwezig zijn en met hun groepje/ vriendjes/vriendinnetjes spelen!
De spelenkermis is van 10.00-13.00u, we sluiten af met een loterij

Extra info voor de Onderbouw Loosbroek;
Morgen is er een spelenkermis. Je gaat hier met eigen vervoer naar toe onder begeleiding van je ouders/verzorgers.

Extra info voor de MB Loosbroek:
Morgen fietsen we met de kinderen van de middenbouw Loosbroek om 10:00 uur naar Heeswijk voor de spelenkermis. Rond 13:30 uur zullen we weer terug in Loosbroek zijn.

Extra info voor de BB Heeswijk en Loosbroek:
Vanavond overnachting BB: graag fiets + slaapspullen bij de muziekfabriek brengen tussen 18:30 en 19:30 uur en daarna de kinderen bij KVW terrein Heeswijk.
Let op: we gaan de bossen in, zorg voor goede schoenen.

Doet je kind niet mee met de avondspel/overnachting?
We zien je kind graag op de fiets op vrijdag ochtend 9:30 uur bij de Muziekfabriek.

Ouders kunnen om 9.30u de spullen ophalen bij de muziekfabriek!

Begin van de dag

Iedere dag start het programma om 10.00 uur. Je bent welkom vanaf 09.45 uur. We vinden het fijn als je op maandag al om 9.30 uur aanwezig bent, zodat je je button en groepje alvast kunt zoeken. Dan kun je om 10.00 uur lekker op tijd beginnen met het bouwen van je hut!

Iedere ochtend starten we samen. Na het hijsen van de vlag en het zingen van het KVW-lied, wordt de aftrap gegeven voor weer een nieuwe dag. Daarna gaan de materiaalcontainers pas open. Zorg dat je op tijd bent, want sommige bouwen willen ’s ochtends direct beginnen met een speur- of fietstocht.

Eind van de dag

Op het eind van de dag mag je om 15.30 uur opgehaald worden na de gezamenlijke afsluiting. Dit is ook weer bij de vlag, met het zingen van het lied. Wij verzoeken ouders niet eerder te vertrekken met hun kind, dan dat de vlag weer is gedaald. Meld het bij de vrijwilligers van de groep wanneer u met uw kind vertrekt.

Ouderkijkavond

Op dinsdagavond is er een ouderkijkavond. Hier zijn alle ouders, vrienden, opa’s en oma’s welkom om samen met de kinderen naar de hutten te komen kijken. Deze kijkavond in Heeswijk-Dinther is van 18.00 tot 21.00 uur en in Loosbroek van 18.00-20.00u.
Deze avond is er een hapje en een drankje. Op deze manier kunnen wij ook onze vrijwilligers extra in het zonnetje zetten.

Brandweer

Op woensdagmiddag is de brandweer aanwezig. Dit jaar komt de brandweer vanwege de droogte op 1 locatie nl in Heeswijk-Dinther.

De brandweer komt van 14.00 tot 15.30 uur.
Wij vragen vooral de ouders van de jongere kinderen om hierbij te assisteren. In Heeswijk–Dinther wordt aan ouders van de jongste kinderen gevraagd al om 14.15 uur aanwezig te zijn zodat ze kunnen helpen met omkleden en een oogje in het zeil kunnen houden!

Betreft het vervoer van Loosbroek naar Heeswijk worden ouders nader geïnformeerd!

Overnachting

Voor de kinderen van de bovenbouw is er op donderdagavond een spel, dat gevolgd zal worden door een nachtelijke tocht en een overnachting. De kinderen slapen bij De Muziekfabriek in Heeswijk.

Afsluiting

Op vrijdag stoppen we eerder er is er weer een gezamenlijke en feestelijke afsluiting voor heel HDL op het terrein in Heeswijk. Alle kinderen van Heeswijk-Dinther en Loosbroek zijn hierbij! Het programma eindigt om 13.00 uur.