Bovenbouw HDL

Howdy cowboys en Hau indianen

Hej, Xin chào, مرحبًا

Welkom op deze pagina voor jullie bovenbouwers en jullie ouders.

We gaan een reis rond de wereld maken! Dit wil je niet missen. Ook voor dit jaar wordt er al hard gewerkt om er weer een onvergetelijke kindervakantieweek van te maken, wij hebben er zin in als leiding. Dit jaar vindt de kindervakantieweek plaats op 12 t/m 16 augustus.  De bovenbouw heeft weer een week bom vol leuke activiteiten gepland staan in het teken van verschillende werelddelen, met natuurlijk de gezellige overnachting op de donderdag. Vergeet niet om je kind uit groep 7 of 8 aan te melden voor deze te gekke reis! Het wordt echt een reis om nooit te vergeten!😄🌍

Hoe deze reis er ongeveer uit zal zien is als volgt.

Op maandag 12 augustus beginnen we de dag om 9:30 uur, waar je je button kunt ophalen en alvast je groepje kunt zoeken. Om 10:00 uur hebben we een gezamenlijke opening van de KinderVakantieWeek en wordt de eerste keer deze week de vlag gehesen.

We starten met het bouwen aan jullie huis, iglo of misschien wel een fort. Gedurende de dag zullen we ook de knutseltent induiken om onze groep herkenbaarder te maken. En om aankleding te maken voor jullie bouwwerk(en).

Gedurende de rest van de week zijn jullie elke dag welkom vanaf 9:45 uur.

Op dinsdag 13 augustus gaan we vanuit Hadee op de fiets en Loosbroek te voet naar het sportpark van Loosbroek. Waar we na deze warming-up zullen gaan strijden bij de verschillende spellen. Neem sportieve kleren mee voor de spelletjes en een extra set droge kleren indien het mooi weer is vanwege de spelletjes met water.

Op woensdag 14 augustus worden de kinderen uit Hadee en Loosbroek met hun fiets verwacht. We gaan met z’n allen naar het Bedaf. Daar spelen we in de ochtend een super leuk bosspel dat we voor jullie hebben bedacht. Tegen de middag gaan we ieder naar het terrein in Heeswijk-Dinther voor de brandweer. Neem je zwemspullen en een handdoek mee.

Op donderdag 15 augustus beginnen we de dag met het opruimen van onze hutten. Na de lunch vertrekken de kinderen uit Hadee en Loosbroek op de fiets naar het dorp in Hadee voor wederom een spectaculair spel. Na deze toffe middag, vol met verschillende uitdagingen, gaan we lekker naar huis.

Even ontspannen om je vervolgens klaar te maken voor het avondspel en het spannende nachtspel. Welke groepje zorgt ervoor dat ze niet worden gezien?

Inschrijving voor het avondspel en nachtspel gaat ook dit jaar weer digitaal. Hiervoor hoef je pas in de week zelf op uiterlijk dinsdag 13 augustus in te schrijven.

Gedurende de avond gaan we verschillende spelletjes spelen en als de nacht gevallen is wordt het weer een onrustige nacht.

Op vrijdag 16 augustus zullen we vanuit onze overnachtingslocatie na een heerlijk ontbijt, op de fiets, naar locatie Hadee gaan om daar deel te nemen aan de Spelenkermis.

Om 13.00 uur sluiten we deze toffe week af en kunnen we allemaal weer terugkeren naar je eigen thuisfront. Lekker met de beentjes omhoog!

Wij zijn enthousiast over de activiteiten die komen gaan. Jullie ook?

sampai saat itu

ಅಲ್ಲಿಯವರೆಗೂ

cho đến lúc đó

indtil da

Maandag Start inschrijven avondspel, nachtspel en overnachting Hutten bouwen en versieren
Dinsdag Hadee op de fiets. Sport kleren + droge kleren.

Inschrijving sluit voor avondspel, nachtspel en overnachting.

Sport en Spel
Woensdag Iedereen op de fiets. Zwemspullen + handdoek Bosspel en Brandweer
Donderdag Iedereen op de fiets.

Iedereen op de fiets voor overnachting. Fiets en slaapspullen dienen naar overnachtingslocatie gebracht te worden. Zelf verzamelen op KVW terrein HaDee.

Hutten afbreken, dorpsspel.

Avondspel, nachtspel en overnachting