Onderbouw - Loosbroek

Ola señoras y señoritas

Zijn jullie klaar om mee op reis te gaan naar Mexico?

Wij hebben er weer volop zin in en zijn klaar voor om samen met jullie een aantal onvergetelijke dagen te gaan beleven.

Op Maandag 29 augustus gaan we om 10.00 uur van start. We verzamelen bij de knutseltent waar iedereen zijn/haar naambutton krijgt en waar je te horen krijgt bij wie je in het groepje zit. Hierna mag je met je leiding mee om samen een prachtige Mexicaanse casa te gaan bouwen.

Zorg ervoor dat je deze dag fijn zittende kleding aan hebt en dichte schoenen want in de middag gaan we op pad naar de bossen.

Op Dinsdag starten we de dag om 10.00 uur.
Vandaag gaan we verder met bouwen aan de casa waarna deze mooi geschilderd gaat worden. In de middag gaan we Mexicaans spelletjes doen met een Mexicaans tintje doen. Zet je beste beentje voor en maak vooral veel plezier!

Jullie papa’s, mama’s, opa’s en oma’s, ooms, tantes en/of jullie vriendjes en vriendinnetjes zijn op dinsdagavond van 18.00 uur tot 21.00 uur uitgenodigd om naar jullie prachtige casa te komen kijken.

Ook op woensdag starten we om 10.00 uur.
Deze ochtend kan er volop geknuffeld gaan worden met een aantal harige vriendjes welke deze ochtend aanwezig zullen zijn. Ook wordt er volop in Mexicaanse sferen geknutseld.

Zoals sommigen van jullie vast wel weten komt in de middag de brandweer. We mogen deze middag op het luchtkussen en lekker in het schuim spelen. Denk aan je zwemspullen en slippers!

Op donderdag starten we ook weer om 10.00 uur.
Deze ochtend gaan we op vossenjacht door Loosbroek dus zorg voor fijn zittende schoenen waarmee je lekker kunt speuren.

In de middag is het tijd voor een Mexicaans feestje dus maak je klaar voor een leuk zomers festival! Hiermee sluiten we ons Mexicaans avontuur tijdens de kindervakantieweek in Loosbroek af.

Aan het einde van de dag breken we de casa’s af.

Op vrijdag is er vanaf 10.00 uur  een spelenkermis op het terrein van de kindervakantieweek in Heeswijk-Dinter. Vanuit Loosbroek kun je hier met eigen vervoer naar toe. Onder begeleiding van je eigen ouder(s), verzorger kun je veel verschillende spelletjes en activiteiten doen. De spelenkermis duurt tot ongeveer 13.00 uur, daarna kun je moe en voldaan je eigen casa weer opzoeken.